Εταιρικό προφίλ της HaMed

Η HaMed – ΧΑΛΑΜΠΑΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1980 και μέχρι σήμερα συνεχίζει τη δυναμική παρουσία της στον χώρο της υγείας, εκπροσωπώντας κορυφαίους οίκους του εξωτερικού και προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Με οδηγό την εμπειρία και την τεχνογνωσία, η εταιρεία μας διακινεί αναλώσιμο υλικό και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό σε νοσοκομεία, κέντρα υγείας και κλινικές σε όλη την Ελλάδα, όπως επίσης και σε λοιπούς Δημόσιους Οργανισμούς, όπως ΕΚΑΒ, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, διαγνωστικά κέντρα, κ.α. Εξοπλίζουμε και υποστηρίζουμε ιδιωτικά ιατρεία, κέντρα φυσιοθεραπείας & ινστιτούτα αισθητικής.

Από το 1992 μέχρι και σήμερα, η εταιρεία μας διαθέτει οργανωμένο δίκτυο κατ’ οίκον θεραπείας σε όλη την Κρήτη και υποστηρίζουμε πλήρως ασθενείς παρέχοντας εξοπλισμό, μηχανήματα και αναλώσιμα, απαραίτητα για τη θεραπεία στο σπίτι.

Το δίκτυο υποστηρίζεται 24ώρες / 7 ημέρες την εβδομάδα από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης και τους επιστημονικούς συνεργάτες της HaMed – ΧΑΛΑΜΠΑΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ.

Παράλληλα, από το 1993 το δίκτυο κατ’ οίκον θεραπείας υποστηρίζει ασθενείς με αναπνευστικά προβλήματα, όπως Χ.Α.Π., υπνική άπνοια, κτλ. μέσω εξειδικευμένου τμήματος οξυγονοθεραπείας.

H HaMed – ΧΑΛΑΜΠΑΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ εφαρμόζει σύστημα ποιότητας,  έχει πιστοποιηθεί κατά ΕΝ ISO 9002:2004 από τη Lloyd’s RQA, από το 1999 και με την υπουργική απόφαση ΔΥ8δ/1348 & EN ISO 9001:2004 για την εισαγωγή, εμπορία, διακίνηση και τεχνική υποστήριξη ιατροτεχνολογικών προϊόντων και μηχανημάτων (2002).

Πλέον στην 4η δεκαετία λειτουργίας, η HaMed – ΧΑΛΑΜΠΑΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ αναπτύσσεται σύμφωνα με τις ανάγκες τις αγοράς, συμβαδίζει με τις εξελίξεις, υποστηρίζοντας ενεργά την ανάπτυξη του χώρου της υγείας και προσφέροντας καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες.

Το σύστημα διαχείρησης ποιότητας της HaMed ΧΑΛΑΜΠΑΛΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε.έχει πιστοποιηθεί σύμφωνα με τα πρότυπα Συστημάτων Διαχείρησης Ποιότητας EN ISO 9001:2008 και σύμφωνα με τις απαιτήσεις της απόφασης ΔΥ8δ/1348

Αξίες & στόχοι:

Συνδέοντας βασικές οικογενειακές αρχές με τις βασικές επιχειρηματικές αξίες:

  • Ακεραιότητα – συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση υπηρεσιών
  • Προτεραιότητα στον πελάτη – σε θέματα υγείας δεν χωρούν  συμβιβασμοί
  • Υπευθυνότητα προσφερόμενων υπηρεσιών & προϊόντων
  • Πιστοποιημένη ποιότητα υπηρεσιών κατά ISO 9001:2008
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Πως να σας εξυπηρετήσουμε?

Επικοινωνήστε μαζί μας  μέσω του τηλεφωνικού κέντρου μας ή υποβάλετε ένα ηλεκτρονικό αίτημα προσφοράς.

επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή με email